Fani Company of Heroes

Fani Company of Heroes

  • Nie jesteś zalogowany.
  • Polecamy: Komputery

#1 2008-12-15 11:16:03

Tomas

Administrator

Zarejestrowany: 2008-12-01
Posty: 23
Punktów :   

transporter półgąsienicowy M3

Witam w kolejnym poradniku. Tym razem niemieccy żołnierze wpadną pod ogień transportera aliantów - M3.

M3

M3 produkujemy w parku maszynowym.

Koszty produkcji:

Manpower: 220
Paliwo: 25
Populacja: 4

Poziomydoświadczenia

Poziom 1: o 25% zwiększona prędkość
Poziom 2: celność broni zwiększona o 25%
Poziom 3: siła rażenia broni zwiększona o 25%

Zadania pojazdu

Pojazd ten ma bardzo wiele różnych zastosowań:

Po pierwsze transport żołnierzy z miejsca na miejsce.

Transporter może także być użyty do szybkiego okrążenia jednostek przeciwnika i wysadzenia z jego pokładu własnych żołnierzy. Pomaga to w eliminacji wrogich ckm'ów lub przy tworzeniu drugiego frontu na drugim końcu mapy.

Ruszanie wraz z żołnierzami na pokładzie na odsiecz walczącym jednostkom.


Skład strzelców za chwilę znów będzie gotowy do akcji.

Kolejną bardzo ważną funkcją jest uzupełnianie jednostek. Można to również robić podczas walki! pozwala na za oszczędzenie kupy czasu.

Nie można nie wspomnieć, że jest on bardzo przydatny podczas przejmowania ckm'ów, moździerzy oraz dział przeciwpancernych czy nawet niemieckich Flak'ów 88. wystarczy podjechać z drużyną strzelców. Zająć działo i uzupełnić skład.



M3 pomaga w szybkich naprawach w pobliżu linii frontu.

Jakby tego było mało pojazd ten może być przemieszczającą się stacją naprawczą. Wystarczy na jego pokład zapakować 1 czy 2 jednostki inżynierów i podjechać szybko do uszkodzonych pojazdów. jest to bardzo cenna umiejętność gdy nasz pojazd gdzieś nadrugim końcu mapy ma uszkodzony silnik i porusza się bardzo wolno. wtedy wystarczy podjechać naprawić silnik a resztę napraw przeprowadzić poza linią frontu gdzie zarówno pojazdy jak i inżynierzy będą (relatywnie) bezpieczni.

I ostatnią rolą jest wspieranie piechoty w walce. Gdy włożysz inżynierów (lub jakąkolwiek inną jednostkę) na pokład transportera jeden z żołnierzy zajmie miejsce ckm'isty na dachu pojazdu. CKM ten jest wbrew pozorom bardzo skuteczny. CKM niemiecki stojący luzem (nie w budynku) i w pełni zdrowia wykończy w ciągu dosłownie kilku sekund. Umiejętność ta jest całkowicie darmowa - trzeba tylko włożyć jednostkę do środka.

Podczas wycofywania się można wykorzystać działka do osłonienia odwrotu lub zadania dodatkowych strat. Z działka nie da się strzelać dookoła pojazdu! jedynie na wprost i nieco w lewo/prawo.



Jeszcze potężniejsze jest 4 lufowe działko przeciwlotnicze - w COH używane do eksterminacji piechoty. Jest ono o tyle dobre że można nim ostrzeliwywać żołnierzy wroga, dla których M3 jest poza zasięgiem panzershreków.

Koszt produkcji:

Amunicja: 125
Czas: 45 s

Statystycznie jest ono ponad 2 razy potężniejsze od zwykłego działka. Po dokonaniu tego upgrade'u nie można przewozić w nim żołnierzy ale nadal można ich uzupełniać z transportera.

Poruszanie się

Pojazd porusza się szybko lecz przez wielkość często zdarza mu się zachaczyć o budynek lub inne przeszkodycoznacznie go spowalnia - ale tylko na chwilę.


Niszczenie przeszkody dla strzelców - płotu.

Pojazd ma jeszcze jedną ciekawą funkcję, o której celowo nie pisałem wcześniej. M3 jest na tyle ciężki, że może niszczyć nie tylko druty kolczaste ale również ogrodzenia drewniane i worki z piaskiem. Bardzo często ciasne przejścia są blokowane przez worki z piaskiem a za nimi są smocze zęby, których M5 nie pokona. Gdy masz inżynierów na pokładzie to wystarczy rozjechać worki z piaskiem, których inżynierzy sami nie pokonają, i wysadzić smocze zęby.

Dziękuje wszystkim, którzy dotarli do końca tego poradnika i jak zwyklę proszę o dodanie jeśli o czymś zapomniałem jak również o komentarze do poradnika.

Otrzymywane obrażenia




zarówno ostrzał z działka AT, Shermana oraz Moździerza nie zadawał strat piechocie w środku

Aby przekonać się czy piechota jest bezpieczna w środku przeprowadziłem mały test. Pokolei strzelałem z działka aliantów, działka PAK 38, shermana (z upgrade'owaną lufą) oraz moździerzy do transportera. Okazało się, że piechota w środku była bezpieczna. czasem może się zdarzyć, że zginie strzelec na dachu.

Również używane przez inżynierów miotacze ognia nie wyszkodziły szkód transportowanej jednostke piechoty.

nalot bombowy spowodował drastyczne uszkodzenia transportera lecz ludziom w środku nic się nie stało.

Należy uważać na Tygrysy i Flak 38- no ale to chyba nie nowość - bo z tego co kojarzę, to dewastują one również załogę w środku

Dodane przez Was:
--------------------------------------------------------------------------------------------------------

Cytat:
Gdy piechota zostaje uziemiona przez wrogie MG można podjechać transporterem między naszą piechotę a MG tak, żeby pociski trafiały w transporter - wtedy piechota już nie otrzymuje obrażeń, da nam to czas na wycofanie uziemionej piechoty

--------------------------------------------------------------------------------------------------------

Cytat:
Dodam jeszcze od siebie, że w nieulepszonym transporterze darmowy strzelec, który się pojawia po wsadzeniu do niego piechoty może zostać zabity przez ostrzał wroga. Nie jestem pewien, czy ginie wtedy ktoś ze składu jednostki, która jest w transporterze. Nie jestem pewien również, czy strzelca jest tak łatwo przywrócić, np. poprzez opuszczenie transportera i ponowne do niego wejście.

Odpowiedź
Gdy strzelec zginie to w środku nikt nie ginie. aby móc znowu mieć strzelca na górze wystarczy wysadzić wszystkich ludzi ze środka i z powrotem włożyć jedną lub więcej jednostek.

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.1alo.pun.pl www.neptunkonskiejuniorzy.pun.pl www.kibicesokolwola.pun.pl www.swiatgothic.pun.pl www.agrotexim.pun.pl